torsdag 1 januari 2015

Nytt år - 2015

Gårdagens avtack till 2014 och firande av nya händelser, upplevelser, möten och åtagande, skedde i vänners lag.
Önskar er som läser och besöker mig en god start och fortsättning på detta nya år.

Dagen idag, ett oskrivit blad och årets första, har snart gått förbi. Har hunnit med att testa olika sitt och liggställningar i soffan, gått långpromenad med en av sönerna och min mor, samt läst en av de böcker som beställdes innan jul. 
Jag har en del böcker som ligger och väntar på att läsas och senaste halvåret har jag haft en förhoppning om att få plöja genom någon bok. Dock har lektyren mest bestått av elevers arbeten...
Nu fick jag äntligen en stund över och fick tag i en bok som jag har kommit en bit på vägen med. Har en del andranamn måsten egentligen, men nu bara måste jag läsa färdigt och ta reda på hur mordet löses!
Nu är jag dock förflyttad till min läshörna under trappen till vinden.
  

Inga kommentarer: