tisdag 5 augusti 2014

Loungen dagtid

Det händer/har hänt en hel del i sommar i vår trädgård/på vår tomt. Mannen håller igång olika projekt. Allt i från snickrande och målande till lägga sten.
Tänkte jag skulle visa hur hörnsoffan/loungen ser ut dagtid nu förr tiden. Jag var lite fundersam över bord till hörnsoffan. Det är inte så gott om plats, så bordet får inte vara för stort, samtidigt som man vill ha lite bord till hela soffan. 
Detta löste sig dock på bästa sätt!! Mannen släpade hem en gammal case från sitt jobb som de inte kan använda, som jag tänkte att jag skulle odla i från början - det blev ett helt perfekt bord till hörnsoffan! Jag är supernöjd!

Jag har datorstrul, så det blir till att blogga med mobilen... Detta har jag dålig vana med, så det får bli som det blir. Hoppas ni har överseende med det!

Inga kommentarer: