söndag 27 juli 2014

Panorama översikt!

 I våras upptäckte jag att jag kunde göra rätt trevliga bilder/foto genom att använda panorama på mobilens kamera. I veckan (torsdags) tog jag bilder över vårt trädäck med just panorama. Tänkte jag skulle visa de här, så ni som läser får kanske en lite bättre uppfattning om hur det ser ut.

Översta fotot är tagit med "linsen" mot huset, mot söder. Jag står längs med staketet i grönskan.
Längst till vänster min "köksträdgård" i krukorna, med tomatplantorna som följer staketet, nästan ner till hammocken. Ute-matplatsen kommer nästan i mitten av bilden, sedan kommer det gamla garaget (förråd/förvaring) som går över till det blivande växthuset. Längst till höger tunnorna som ska bli vattentunnor samt vedförvaringen.
Nästa bild tog jag när jag stod på yttertrappan, med "linsen" mot norr.
Längst till vänster har vi delar av hörnsoffan /loungen, sedan uteköket som mannen håller på med. Man kan skymta det blivande växthuset, sedan kommer ute-matplatsen.
Längst till höger är pergolan som är entren in till tomten och huset.

Inga kommentarer: