lördag 19 juli 2014

Kvällsmys i "loungen"

Det är en underbar kväll ikväll, lördagskväll som det är! Det har varit en del på gång nu, så jag har inte riktigt hunnit blogga. Igår var vi inbjudna till grannarna tillsammans med några andra grannar - även detta en härlig kväll och vi satt ute till två på natten. 
Ikväll myser jag i vår nya lounge efter att ha satt upp lite belysning och tänt lite ljus. Det är en hel del folk som har fest och som är utomhus ikväll - så härligt att sitta och lyssna till alla ljus, musik och prat i en salig blandning.
Så här blev det i alla fall när jag hade fixat färdigt med belysning(ljusslinga och levande ljus).
 Hela loungen/hörnsoffan i kvällens belysning.
 Min "ursikt" från hörnan där jag sitter.
 Belysningen som finns i trädäckets hörna som är mot loungen.

Inga kommentarer: