måndag 17 mars 2014

På jakt

Kan väl konstatera att jag har en hel del tidningar här hemma. Med jämna mellanrum försöker jag sortera lite bland dem, men jag har lite svårt att göra mig av med dem. Gillar att ha lite olika tidningar tillgängliga för att om man får en liten stund över kunna bläddra lite. Har kommit på mig själv att jag lägger märke till olika saker när jag bläddrar i tidningarna.
Jag har ju visat min lilla läshörna som jag har under trappen upp till vindsvåningen (se det inlägget HÄR) och under en tid har jag varit på jakt efter ett tidningsställ att ha vid stolen. 
Jag har snöat in på att jag vill ha något i String-modell, gärna med handtag, men i metall.
Har tittat runt en del, fått lite olika tips från en del bloggar, olika webbutiker, tittat i verkliga butiker, på loppisar, på tradera och blocket. Har hittat en del favoriter och här är  några av dem - en del gillar jag mer...
Bild hämtad från Linne & Lump

Även denna hämtad från Linne & Lump

Bild hämtad från Tradera

Tidningskorg från Ellos

Tidningsställ Åhlens


Tidningsställ i retrostil. Bild från Hemmafix bloggen
  

Dessa i olika färger, från DesignTorget

Hur förvarar ni era tidningar?

Inga kommentarer: