tisdag 18 mars 2014

Förvaring till omslagspapper

Det här med förvaring...
Jag vill gärna ha snygg och praktisk förvaring. Saker och ting får gärna ha sin egen plats, så man vet var det finns. Tyvärr är det inte så i mitt verkliga liv. Det är en del kaos i ordningen.
Jag är inte helt nöjd med hur en del saker förvaras här hemma. Då vi fortfarande inte är färdiga med renoveringen, har vi en del banankartonger med saker som inte kommit på sin plats än (då platsen/utrymmet inte finns än bl.a.). Detta göra att jag inte alltid får ork till att sortera på ett vettigt sätt. Ibland händer det dock att jag får ett ryck eller att jag snubblar över något som jag är i behov av...
Den senaste saken som jag snubblade över var denna korg (från Rusta). Den var lagom hög och framför allt lagom vid. Den blev bra till omslagspappret som låg intryckt på en hylla i källaren.


Inga kommentarer: