lördag 29 mars 2014

Förvaring för box

Dessa sötnosar har jag tittat en del på - tycker de är trevliga boxförvaringar. Ordentliga, verkar stå stabilt och så gillar jag att "tappen" hamnar en bit upp, så det blir enklare att ta av dem. Då kan de stå en bit in på bordet och trillar inte i backen lika lätt som de som man placerar nära bordskanten för att det ska vara enkelt att fylla på glasen. 
De kräver dock att man tar ut vinpåsarna ur sina orginalkartonger. 
Har inte tittat närmare på dem "live", så jag har inte bestämt mig för hur praktiska de verkligen verkar vara.


Bild lånad från Förvara

Denna bild har jag lånad från Inreda.com

Någon variant, som också är i metall är dessa som jag såg på marknad i somras. De var enkla att använda och hade praktiskt handtag, men "tappen" sitter lika långt ner som på en box.
Bild lånad från Glasverandan.se

En variant som jag inte riktigt bestämt mig för om jag är intresserad av än, är detta förvaring från Finduz Design. Praktiskt med en "spill-kopp". Även på denna är "tappen" en bit upp.
Bilden är lånad från Divano-inspiration

Naturligtvis finns det en hel mängd av olika Bag-in-bocx-förvaringar, men dessa är de jag fastnat för.


Inga kommentarer: